
"I used to think that winning was
for everybody else, yeah
But then you showed me a picture of
Me being myself. Yeah.
You make me feel so special inside
Like there was nothing that I couldn't try
I'll always feel like a winner, it's true,
With you!
You make me wanna
Jump to the rhythm and step to the music
All in together let's show how we do it
Step to the rhythm and dance to the music
All in together we shine.
Life isn't all so simple though
Tough choices to make, yeah
Trying to keep everyone happy
Can be a mistake, yeah!
The time has come to be true to myself
Stop chasing dreams made for somebody else
Deep inside there's a winner, it's true,
In you!"
Excerto de "Jump to the Rhythm", Jordan Pruitt
Desenho por Joana, baseado numa publicidade da Boomerang.
2 comentários:
Adorei o desenho, o cabelo etá mesmo porreiro.
não conheço a musica, mas é Jump e está tudo dito.
beijo
Feliz Aniversário Joaninha :)!!!
Espero que tenhas um dia muito feliz!
Queria colocar aqui uma imagem mas não é possível, por isso vai ao meu blog e vê a surpresa que preparei para ti!!!
Beixuuuuuuuuussss
Postar um comentário